torsdag 4 oktober 2007

Snorigt värre

Får man tycka synd om sig själv för en stund? Ja, idag får jag det!



1. Jag går upp sex på morgonen för att jobba (ush, inte mänskliga tider för en student)



2. Snoret rinner, ögonen är röda och rösten verkar höra till en kropp som inte alls har tuttar (rättar mig, myggbett)



3. Jag spenderar 3 timmar hos en kattägare vilket inte alls är bra då man är pälsallergiker. Vid det här laget är min tröja nersnorad, rösten ännu skrovligare och ögonen tillhör inte mitt huvud längre. Kanske albinokatten inne hos grannen?



4. Jag försover mig till träningen som börjar 19.00 (mmm är så skönt att sova middag)



5. Springer till träningen. Väl framme lyckas jag gå in i en stolpe vilket resulterar i en stor röd boll mitt i pannan, liknar nåt jävla träsktroll där jag springer i mina stora träningskläder.



6. Väl hemma ,tröstäter och sneglar på bag in box vinet som ska med till Uppsala på lördag...vill ha nu! Fast det enda rätta är att krypa ner i sängen, tycka lite mer synd om mig och sova gott en hel natt.

1 kommentar:

The 2.0 Jennie sa...

Stackars Emma! Det är mest synd om dig i hela världen. (så, nu borde det kännas bättre?)