tisdag 16 oktober 2007

Trycksaker på 3 timmar

Sitter och går igenom anteckningar från dagens lektion i trycksaksproduktion som Mattias Dalquist höll i. Det som slår mig när jag kollar igenom min bibba tätt nerklottrade anteckningar är att:
1. Hjälp vad jag kan anteckna snabbt!
2. Var vi verkligen bara där från kl 9.30 till 12.20?
3. Är det överhuvudtaget möjligt att lära ut grunderna till trycksaksproduktion inom den tiden?
4. Tydligen.

Helt otrolig lektion! Trodde aldrig att jag skulle ha så här bra koll över processen för tryck (från beställning till färdig produkt!) på så här kort in på terminen. Grymt kul att bli överaskad.

Då var det bara att renskriva allt. *puh* :P

//J.

1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt att du gillade den för själv gick jag in på alla möjliga bloggar och underhållningssajter kl 10.30 och hörde inte så mycket efter det. Tyvärr måste jag säga eftersom vi fick en härlig uppgift sedan..Litar fullständigt på min grupp