onsdag 19 september 2007

Avbrott i studier

För att ta ett litet avbrott i studierna och framförallt kanske att få röörelse på bloggen och håla mitt löfte från senaste videoklippet med trolleri så lägger jag här upp en ny liten video. Det är tyvärr ganska svårt att se allt som händer, kamerorna e ju kanske inte de allra vassaste plus att det är svårt med ljuset men hoppas ni ser lite i alla fall. Här följer 2 olika exempel på vad man kan använda en cigarett till. I den andra rutinen kan det vara svårt att hänga med o se men vi orkade inte ta en omtagning på det. Om man inte förstår den andra rutinen så kommer här en liten förklaring: det är en cigarett och en tändare som jag håller i....aah..återigen jag som underhållare och erik som filmare...Nu ska jag fortsätta med studierna och läsandet av boken medier och kommunikation...mycket nöje!!

5 kommentarer:

J. Nystrom sa...

Som vanligt helt lysande GOE (Gustav og Erik)!
Du får en eloge att du håller bloggen varm. Jag lyfter på hatte (och inser att jag aldrig kommer kunna dra upp en kanin där ur)!

Abracadbravo!

//J.

V.I.Pete sa...

Fan va ball!!!

Gustav Kullander sa...

tackar för responsen!! =)
desto mer respons man får desto mer vill man lägga upp nya videos!! lite tråkigt att kvaliten var lite sämre på denna video men det får man ordna upp till nästa gång!!

The 2.0 Jennie sa...

Äntligen förstår jag vad jag ska göra med de där giftpinnarna som förföljer mig. Tack!

Anonym sa...

hmmmm... hämtat lite inspiration från David Stone va? Det är lite synd att bildkvaliteten förstör så mycket, det är svårt att se hur bra du egentligen är*ironisk blinkning*... fortsätt trolla, det finns inget bättre.