torsdag 13 september 2007

Lets make this party startin... :D


Whohoo!
Första inlägget för klass KNM1's alldeles egna blogg. Tanken är att vi ska kunna publicera allt som är intressant för andra utanför skolan. Lite som vårt eget showroom som ständigt uppdateras eller en social portfolio.
Bara en tanke det blir vad vi gör den till.

För att bli skribent på bloggen; se ovanstående video eller följ instrutkionerna nedan:

1. Skaffe ett g-mailkonto.

2. Pim'a mig din g-mailadress så lägger jag till dig.

3. Jag pim'ar dig när jag har skickat en inbjudan till din g-mailadress.

4. Blogga på!


Ses IRL. ;)

/Joakim Nyström

3 kommentarer:

Joakim Nyström sa...

Whoohoo! Vilket kul intiativ Jocke! Jätteroligt. ;)

-Testing!
-Testing!

The 2.0 Jennie sa...

Genialiskt, kreativt och en smula galet. Försöker du jaga guldstjärnor i kanten Joakim? I så fall har du definitivt lyckats få din första tror jag ;)

THE PARTY HAS BEGUN.

J. Nystrom sa...

*tittar blygt ner i marken*
-Äsh... ;)