fredag 14 september 2007

medier.... vi e här

jaha, först vill jag säga att detta var en finemang ide. sen vad man ska tänkas skriva om, är en annan fråga...
fönster utåt världen? vad vill de veta, vad vill vi förmedla?
hur bra vi är och att alla ska ge oss massa jobb sen kanske!?

hur som helst, nu e jag här inne och min blogg vana e inte så stor men skam den som ger sig.
tempot i skolan ligger på en bra nivå men det gäller att va alert nu när alla ämnen går in i varann med uppgifter hit och dit. studerade senast 2003 så det var ett tag sen,
och på distans har jag aldrig studerat, jätte spännande. Man lär hela tiden nytt i livet vilket för mig e en nödvändighet.

hoppas nu att fler från klassen hittar hit.
trevlig helg

// Lots

2 kommentarer:

The 2.0 Jennie sa...

Lots, vem är du?
Spänningen är oliiiidlig.

Unknown sa...

Vem fan e du?