söndag 23 september 2007

Nu är det dags att göra entré här, verkar som alla visar sina tips och tricks, Partykoll och trolleri, grymt ju! För att håll mig nått så när till media så kan jag visa upp en bild jag tog en tid sedan av en modell på en fotofestival. Jag tycker att jag fångade en ganska intensiv blick. ..Jaja…det är klart!

För övrigt så har helgen varit högst stillsam, jag har frågat mig själv varför min frys endast innehåller en flaska rysk vodka och frysta ärtor dock var tanken att servera ”pea-shots” på ”The Pea Bar” fenomenalt rolig igår kväll, hmmm jag kan ha varit lite lätt uttråkad. Tittat på Hostel 2 EXTRA blodigt!! och har fortfarande rysningar från chili-shotsen som de serverade oss på Peppar i torsdags. Jag kan väl rekommendera att gå dit, en mycket trevlig och insutten pub på s:t Eriksplan, torsgatan 34.
Klockan är snart sju vilket betyder att jag nu suttit här i ett dygn. Klaustrofobin är total, jag kan snart se mig själv skrikandes på gatan.
That was that matressman/ Joakim T-L

2 kommentarer:

V.I.Pete sa...

Grymt bra bild! känns som att jag svävar på moln när jag sveps in i hennes blick..

Joakim sa...

Hon heter Nicole, otroligt vacker, kallar henne för supertjejen.